Saljkakor.se:s historia startade på 70-talet när grundarna Pia och Kristian var ute och seglade i Stockholms skärgård. De märkte att seglarna saknade vissa tjänster i hamnarna och fick där sin första affärsidé. Mikael, vars far Arne var bagare och ägde ett eget bageri, började sälja nybakade frallor och morgontidningar direkt till båtarna. Inspirationen och kontakterna han fick genom att arbeta ibland i sin fars bageri ledde honom till att 1999 börja sälja kakor från en kakgrossist och familjevän.
Snart efter det riktade Pia och Kristian om sin verksamhet till att inkludera försäljning till föreningar och skolklasser, vilket lade grunden för deras nuvarande affärsmodell på Saljkakor.se. Deras erfarenheter och affärsnätverk utvecklade ett framgångsrikt koncept där de kunde stödja lokalsamhällen genom att erbjuda enkla sätt för skolklasser och föreningar att tjäna pengar till sina verksamheter och projekt.
På Saljkakor.se strävar vi kontinuerligt efter att förbättra och förenkla våra processer för att säkerställa att vi uppfyller våra kunders förväntningar genom hela försäljningsprocessen. Vår kundnöjdhetsenkät är ett viktigt verktyg som gör det möjligt för oss att samla in värdefull feedback, vilket i sin tur hjälper oss att identifiera områden där vi kan förbättra oss.
Genom att regelbundet mäta kundnöjdhet över allt från kvaliteten på våra produkter till effektiviteten i våra leveranser, får vi en klar bild av hur väl vi möter våra kunders behov. Resultaten från dessa undersökningar tas upp i våra teammöten där vi diskuterar möjliga förbättringar och utarbetar detaljerade planer för implementering.
Vårt mål på Saljkakor.se är att ständigt utvecklas och förbättras för att göra ditt engagemang med oss så givande och problemfritt som möjligt. Vi värdesätter din åsikt och är engagerade i att använda din feedback för att göra vår service ännu bättre.